Comanda online
Comenzile pot fi efectuate si fara sa aveti cont.
Produsele din cos raman acolo chiar daca iesiti de pe site, cosul fiind golit doar in momentul trimiteri comenzii;
Pentru a trimite o comanda trebuie parcursi trei pasi simpli:
Adaugati produsele in cos.
Pentru a adauga un produs in cos intrati pe pagina de prezentare a produsului si dati clic pe butonul „Cumpara” din dreptul modelului dorit. Intre modelele aceluiasi produs pot exista diferente de preturi.
Preturile afisate includ T.V.A. Este posibil ca nu toate modelele unui produs sa fie pe stoc.
Produsele din cosul membrilor raman acolo pana la trimiterea comenzii.
Mergeti la casa.
Dupa ce ati pus in cos produsele dorite „mergeti la casa”, unde veti fi pus sa dati adresa unde sa fie livrat coletul, apoi sa alegeti modul de livrare dorit. Pe fiecare pagina aveti posibilitate de a lasa mentiuni legate de comanda respectiv de transport. Membrii au posibilitatea de a salva aceste mentiuni;
Confirmare comanda.
Ultimul pas este sa verificati daca datele comenzii sunt corecte (produse comandate, date personale,
mentiuni, etc.), daca gasiti ceva in neregula, puteti corecta intorcandu-va la pagina respectiva (folositi butonul „Back” din browser).
Preturile
Cu exceptia cazurilor in care este prevazut altfel, preturile produselor afisate pe www.fiveten.ro reprezinta preturile finale de cumparare si includ TVA (taxa pe valoare adaugata de 19%, valabila in Romania).
Preturile finale de cumparare pot fi preturi sugerate de catre producatori sau furnizori, sau pot fi estimate in functie de preturile standard practicabile la nivelul industriei produsului comercializat.
Preturile finale de cumparare pot sa nu reprezinte cele mai competitive preturi de pe un anumit segment de produse sau pentru o anumita perioada.
Modul de livrare
Scopul nostru este sa aveti marfa comandata in cel mai scurt timp. De aceea incepem procesarea unei comenzi imediat dupa primirea ei. Comanda este onorata numai dupa confirmarea telefonica (pentru confirmare va vom suna noi). In cazul in care sunt produse care nu se afla in stoc, veti fi anuntat inainte de expedierea pachetului.
FanCourier
Livrarea se face in 24 de ore la adresa destinatarului daca este sediul fancourier in oras. Pentru comanda facuta peste 650 de lei transportul este gratuit.
Taxele de livrare sunt fixe indiferent de mărimea sau continutul coletului (20 lei / expediție), cu condiția ca localitatea în raza căreia trebuie să se facă livrarea este acoperită de serviciile de curierat. Dacă totuși nu se încadrează în această situație, clientul va fi informat cu privire la costurile suplimentare. În funcție de răspunsul clientului se va proceda prin a trimite coletul indiferent de costuri sau se vor căuta alternative mai avantajoase pentru livrare. Costurile transportului vor fi trecute pe factura de vânzare către client.
– In cazul in care se returneaza un produs deoarece nu este buna marimea si trebuie schimbata, odata mai suportam noi transportul catre client daca comanda a fost cu transport gratuit adica peste 650 lei.
Metoda de Plata
Plata se face in sistem ramburs, veti achita cash in momentul in care veti primi coletul contravaloare comenzii plus transportul daca suma nu depaseste 650 lei.
In ramburs este inclusa si taxa de livrare.
Garantia produselor
Termenul de garantie pentru biciclete, role, patine, schiuri si snowboarduri este de 24 luni de la data cumpararii si se refera la defectiuni de fabricatie.
Termenul de garantie poate sa difere de la produs la produs si acesta variaza intre 30 de zile – 24 de luni.
Termenul de garantie pentru imbracaminte, incaltaminte, piese si accesorii pentru biciclete este de 30 zile, in functie de garantia oferita de producator. Pentru a beneficia de garantie, produsele trebuiesc insotite de bonul fiscal sau factura fiscala emisa la cumpararea produsului si de certificatul de garantie pentru biciclete. Fara aceste lucruri se pierde garantia.
Pentru a se putea determina cauza defectiunii piesele trebuiesc verificate inainte de a trimite la distribuitorul din Romania pentru schmbarea sa.
Pentru a beneficia de garantie, cumparatorul trebuie sa respecte instructiunile de folosire si normele ce trebuiesc cunoscute de cumparatorii de bunuri de folosinta indelungata care se vand cu termen de garantie conform: HG 786/96, 394/95.
Unitatea de deservire prin care se asigura reparatiile in termenul de garantie este numai la noi in Magazin.
Confidentialitatea datelor personale
Datele dumneavoastra sunt strict confidentiale si vor fi folosite numai pentru a onora comenzile de pe acest site.
Site-ul freesport nu necesita creearea unui cont, ca atare dupa fiecare comanda trimisa noi stergem datele personale.
Returnarea Produselor
Serviciul de retur este valabil atat pentru persoanele fizice, cat si pentru persoanele juridice ce au achizitionat produse de pe Freesport.ro.
Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie sa se incadreze in conditiile de retur mentionate mai jos.
Returul se poate face in maxim 14 zile calendaristice de la data ridicarii/primirii produsului.
Cererile de retur sosite dupa 14 de zile calendaristice nu sunt luate in considerare.
Cum se face returul
Prin serviciul de curierat Fancourier.
Te rugam ca in momentul expedierii sa mentionezi in interiorul pachetului datele referitoare la comanda initiala, cod comanda, numele complet, adresa si numarul de telefon, un cont bancar (IBAN= Fiecare cont
curent are un numar unic de identificare, format din 24 de caractere), precum si problema sesizata.
O descriere amanuntita a situatiei care a dus la incident ne-ar fi de mare ajutor in elucidarea problemei.
In cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate integral de catre cumparator.
Plata transportului tur/retur nu intra in obligatia noastra (Freesport SRL).
Returnarea banilor
In cazul in care sunt respectate conditiile de retur, Freesport SRL se angajeaza sa returneze beneficiarului suma achitata pentru produsul returnat, in maximum 2 zile de la receptionarea produsului de catre vanzator.
Costul transportului nu intra in calculul returnarii banilor.
Returul banilor se face doar prin ordin de plata in contul pus la dispozitie de client.
Conditii generale pentru retur
– In cazul in care au fost achizitionate mai multe produse de acelasi fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantitatii este acceptata doar daca produsele sunt sigilate.
– Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc.
– Produsul returnat trebuie sa fie insotit de certificatul de garantie in original.
– In cazul in care produsul returnat prezinta ambalaj deteriorat sau incomplet, urme de uzura, zgarieturi, lovituri, socuri electrice, accesorii lipsa, certificate de garantie lipsa, ne rezervam dreptul de a decide refuzarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicata dupa evaluarea prejudiciilor aduse.
– In cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervam dreptul de a refuza acceptarea returului.
– In cazul in care se returneaza un produs deoarece nu este buna marimea si trebuie schimbata, odata mai suportam noi transportul catre client daca comanda a fost cu transport gratuit.
Conditiile de retur specifice anumitor categorii de produse
1. Produsele din urmatoarele categorii pot fi returnate daca nu au fost folosite si au eticheta si/sau alte elemente de identificare atasate:
Produsele din categoria biciclete, piese, accesorii si echipamente;
2. Nu se pot returna produse aflate in una sau mai multe dintre urmatoarele situatii:
a.Produsele din categoria biciclete,piese,accesorii si echipamente care au fost folosite si nu au eticheta si/sau alte elemente de identificare atasate;
b. Produse aduse pe „comanda speciala” (COMANDA SPECIALA este definita ca fiind lista de produse comandate de catre Beneficiar si care nu se afla in stocul uzual al Furnizorului dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si a platii unui avans, in termenii agreati de parti. Furnizorul il va informa pe Beneficiar daca unul sau mai multe dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala.);
c. Produsul nu mai are ambalajul original complet in care a fost livrat;
d. Etichetele de identificare ale produsului sau ale ambalajului sunt deteriorate sau lipsesc;
e. Piesele sau accesoriile care au fost montate sau folosite, produsele care prezinta urme de utilizare (zgarieturi pe talpa, urme de calcar, etc.);
Spor la comenzi !